Writings on the wall

Azi dimineata, tramvaiul 1:

Un mosulica nitel turmentat,tinandu-se cu oarecare dificultate de bara de sustinere, bombanea de zor cu privirea in pamant si barbia la piept. Parea indignat, insa  motivul nemultumirii sale era destul de greu de distins din cauza mormaielilor. O femeie asezata pe scaunul de langa, i se adreseaza pe un ton suav:

– Vreti sa stati jos?

Barbatul si mai revoltat:

– Nu, nu vreau sa stau jos!!Eu vreau sa stau pe scaun!Pai ce, eu sunt tigan sa stau pe jos!?

In urmatoare secunda imi da un ghiont si adauga:

– Pai zi tu,nu-i asa?Ha, ha ,ha!

(Imi pare rau ca nu pot reda rasul specific persoanelor cu retard mintal)

Oricum,mi s-a parut genial omul…mi-a facut ziua mai frumoasa.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

