Writings on the wall

Gafa zilei

Azi,venind eu foarte ingandurata in drum spre casa, am intrat la farmacie si am cerut, pe un ton ferm si hotarat…O FRANZELA! Eram absolut convinsa ca ma aflu la magazinul de paine de langa si nici macar mirosul puternic de medicamente,sau halatele albe ale farmacistelor nu mi-au dat de banuit ca as fi gresit locatia.Dupa ce am revenit pe planeta Pamant,m-am scuzat,am iesit cat am putut de repede din farmacie si probabil ca luna asta nu voi mai calca pe acolo! Cred ca este inutil sa mai specific ca am starnit ropote de ras..

Comments on: "Gafa zilei" (1)

  1. Daniel said:

    In Berceni sigur ai starnit. Mi-ai schimbat dispozitia in seara asta. Mersi!

Lasă un răspuns

Nor de etichete

